Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Στα ανίψια μου.

Γιατί οι άνθρωποι δεν κάνουν σταθερές φιλίες;

Γύρω από το συγκεκριμένο ερώτημα θέλω από εφτά έως δέκα απαντήσεις. Τις απαντήσεις θέλω να μου τις δώσετε από την προσωπική σας εμπειρία, από αυτά που έχετε διαβάσει, από τις συζητήσεις που μπορείτε να κάνετε με τους γονείς σας, τη θεία σας, τους παππούδες -γιαγιάδες. Τη δουλειά αυτή μπορείτε να την κάνετε μαζί ή ξεχωριστά. 

Θέλω από τώρα να ασχοληθούμε με ζητήματα όπως η φιλία,  η αλήθεια, το άγχος, η αγάπη, οι σχέσεις, ο άνθρωπος, η φύση. Θα μας βοηθήσουν και οι συζητήσεις και οι αναφορές σε βιβλία και αυτό που πιστεύουμε μέσα μας και νιώθουμε ως σωστότερο. Σκοπός των εργασιών και αυτών των θεμάτων είναι να γινόμαστε όλοι λίγο σοφότεροι, να μαθαίνουμε καλύτερα τη ζωή και τους ανθρώπους, να βελτιώνουμε τη σχέση μας με τον εαυτό μας και τους άλλους (είτε αυτός είναι φίλος είτε είναι συγγενής) και να γίνεστε εσείς καλύτεροι στην έκθεση. 

Καλό είναι να γράφετε τις απαντήσεις σας σε τετράδιο, αλλά και στο blog. Αυτά όμως θα τα δούμε στην πορεία. Στις 10 Νοέμβρη θα επικοινωνήσουμε και θα μου πείτε που έχετε φτάσει. Εάν θέλετε κι εσείς, τα μαθήματα άρχισαν από τώρα. 

2 σχόλια:

  1. Δυο φιλοι μπορεί να χαθουν στην πορεία γιατί δεν είναι γερή η κόλλα που τους δένει. (Ποια πρεπει να ειναι τα συστατικά μιας καλής "κόλλας"; να μου γραψετε μια απάντηση ο καθένας σε λιγες σειρές. Θα τα πούμε παλι την Τρίτη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου δώσατε τις απαντήσεις σας, να σας δώσω και τις δικές μου, για να συνεχίσουμε τη συζήτηση. Τα πέντε συστατικά μιας καλής κόλλας είναι:
    α) Να μη φοβάσαι/στε να δίνεσαι/στε
    β) Να μη φοβάσαι/στε να χάνεις/ετε
    γ) Να σου/σας αρέσει η μουσική
    δ) Να φοράτε το ίδιο νούμερο παπούτσι
    ε) Να μην έχετε σημαντικές αλλεργίες
    Κάποια συστατικά ίσως είναι αστεία, αλλά ίσως πρέπει να εξετάσουμε και την παρακάτω περίπτωση … τι θέλει να πει ο ποιητής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή